Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 10 Nov 2023 12:43:49 +0200

Tere!

Harku Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2311271/17470 
aadressile Harju maakond, Harku vald, Vääna-Jõesuu küla, 11389 Viti 
metsavahi tee// Aruheina tee L10// Metsavahi tee L6, Harju maakond, Harku 
vald, Vääna-Jõesuu küla, Aruheina tee L10// Lautri tee L1 (Aruheina tee, 
Lautri tee) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus:

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26793713>  (menetlus nr: 
399380), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 20.11.2023 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Harku Vallavalitsus) või menetleja (SIGNE KROLL) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister